loading...
فروش مقالات و پروژها و ...
hossein بازدید : 29 سه شنبه 03 شهریور 1394 نظرات (0)

ترجمه-کتاب-زبان-تخصصی-حسابداری

ترجمه کتاب زبان تخصصی حسابداری

فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 6
حجم فایل: 358
قیمت: 6000 تومان

بخشی از متن:
توضیحات: در کتاب جدید آقای عبدالرضا تالانه دو درس ترجمه نشده است. که من برای شما ترجمه کردم و به قیمتی ناچیز در خدمت شما گذاشتم.

البته ارزش کار خیلی بیشتر است، ولی چون تعداد بیشتری خریداری می کنند من قیمت رو کم کردم. الان در دارالترجمه ها در حدود 18000 تومان ترجمه انجام میشود ولی نه با این کیفیت!
این درس را که یکی از شاگردام داشت که ترجمه کردم، شاید دانشجویان حسابداری به این ترجمه احتیاج داشته باشند.
درس های معادله حسابداری و دفترداری مباحث این ترجمه هستند.
bookkeeping دفترداری
accounting equation معادله حسابداری
دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
فروش مقالات و پروژها و ...,فروش فایل , پروژه های دانشگاهی , مقالات ترجمه شده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 859
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 373
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 6,503
  • بازدید سال : 11,411
  • بازدید کلی : 148,013